Der er et kæmpestort potentiale i at få virksomhedens budskaber formidlet i fagblade og magasiner (trykt/online).

Vi har stor erfaring med i samarbejde med udvalgte journalister og kommunikationsbureauer, at vinkle pressemeddelelser, redaktionelt indhold eller kundecases, så de støtter op om målsætninger og en evt. fastsat kommunikationsplan.

Selvom det måske kan virke lidt oldschool nu om dage hvor der findes mange måder at målrette og kommunikere på, så er PR (Public Relations) stadig et ekstremt effektivt værktøj til at kunne opnå stor eksponering kontra lav investering. Det handler ofte om at være kreativ kombineret med god timing.

 

Eksempel

Billeder samt tekst til nedenstående artikel er færdigproduceret i samarbejde med Lycke Kommunikation inden redaktionen modtag den:

Relevante udvalgte billeder mv. fremsendes (såkaldte pressekits) for at gøre det nemt. Formålet er at få historien bragt – og ofte hurtigst muligt. Så jo nemmere man kan gøre det for redaktører og journalister des bedre. Det er klart i alles interesse :)

 

Viborg Stifts Folkeblad d. 21/2 2017 (trykt udgave samt link fra forsiden):

 

Viborg Nyt d. 22/2 2017:

 

Jesper Buch's Facebook side d. 22/2 2017:

 


 


Vil du også være konceptkunde?
– klik her og kontakt os nu.