Vi har designet nyt logo for Romansk hus, som har specialiseret sig i en spændende og vigtig niché – nemlig sprogundervisning på lyd.

Logoet's udformning er resultatet af en grundig research, som vi altid gennemgår i forbindelse med logodesigns. Det er vigtigt, at et logo er gennemtænkt – ikke kun i første step – men med tanke på evt. fremtidig udvidelse af sortimentet, eller servicen som virksomheden ønsker at tilbyde. På den måde sikrer vi bedst muligt, at logoet vi får skabt, støtter op om fremtidige mål og visioner. I processen har vi haft en tæt dialog med Trine Haberland fra Romansk Hus, som meget engageret har beriget os med relevant info og dernæst udvist stor tillid til, at vi kunne "løfte" opgaven. Allerede efter første udkast var logoet stort set på plads (ca. 6 timer), og manglede blot nogle få tilretninger i forhold til farver.

Måske har du set det – stregerne som går ind mod Jorden, skal illustrere lyden af de forskellige sprog når du undervises...

Kurserne fås på CD eller som MP3-download, og er udarbejdet direkte til danskere – med de behov som danskere har og med en indlæringsmetode, som er velkendt og effektiv for danskere. Der tilbydes sprogkurser i: spansk, italiensk, fransk, portugisisk, brasiliansk, thai, tysk og engelsk.
 

Imponerende anmeldelser på TrustPilot

At lære sprog kræver tålmodighed! Det sidste man ønsker er at spilde tiden ... heldigvis bevidner de mange positive anmeldelser på TrustPilot om, at sprogkurser fra Romansk Hus, er en sikker investering. Baseret på knap 700 kunder, har Romansk Hus opnået en score på sammenlagt 9,3 (max. er 10). Det er VIRKELIG flot gået! Vi er stolte af, at Romansk Hus har valgt en OneStep Koncept 1 pakke, og vi glæder os til fortsat løbende, at assistere ifm. marketing aktiviteter (i "kulissen" arbejder vi f.eks. på at optimere deres Facebook side, hvor vi bl.a. har stået for TrustPilot integration).

Læs mere eller bestil sprogkursus på deres hjemmeside – www.romanskhus.dk.