Inspireret af bæredygtighed og med fokus på tidens trend, arbejder indehaver og designer Jannie Baun Broe frem efter klare principper, når hun designer interiør til babyværelset. Hun er meget opmærksom på i hvilken retning moden bevæger sig, og tager udgangspunkt i at du ikke behøver gå på kompromis med din personlige stil, når du får en baby.

Moden skal dog ikke diktere – BebéLUX interesserer sig bl.a. for hvordan farver og mønstre påvirker barnet, og her går man ikke på kompromis. Det er vigtigt at den balance går op i en højere enhed – til glæde for både barn og voksen. Der er altså tale om eksklusive gennemarbejdede produkter med klare værdier, hvilket vi har taget udgangspunkt i og indarbejdet i det generelle udtryk.

Step 1 = logo og visitkort

Som led i første del af projektet skulle logo og eksklusive visitkort designes. De skulle udgøre grundstenene i den minimalistiske designlinje for BebéLUX. Navnet BebéLUX, er i øvrigt ikke tilfældigt – Jannie har rejst meget i Spanien, og har stor forkærlighed for sproget og landet generelt, og har bl.a. også valgt spanske navne til begge hendes børn. "Bebé" betyder "baby" – og "LUX" leder tankerne hen mod "LUXUS", eller "LYS" på spansk, hvor det også er tænkt ind med reference til, at der ofte anvendes lyse farver i designet.

Ny webshop

Vores samarbejdspartner Brand by Hand, har stået for programmering og det overordnede design samt udtryk på www.bebelux.dk. Hjemmeside og webshop er programmeret med udgangspunkt i WordPress CMS med WooCommerce-plugin, hvor lækkert harmonisk design og brugervenlighed går op i en højere enhed og udgør et perfekt "udstillingsvindue" for BebéLUX's produkter.

Brand by Hand er yderst professionelle, og deres tekniske know-how og kreative indspark har medvirket til, at BebéLUX trygt er blevet hjulpet igennem forløbet, som har resulteret i en yderst professionel skalerbar webshop-løsning. Et projekt som vi er meget stolte af at være en del af, hvor vi undervejs har ageret sparringspartner og bl.a. supporteret med at ligge indhold på, samt forfinet detaljer inden lancering.

Stofmærker med logo

Produkter fra BebéLUX er = kvalitet.
Opgaven med stofmærkerne som sys i produkterne, var derfor meget klart defineret fra start. Allerede i designfasen af logoet, var vi bevidste om at logoet ville udgøre en vigtig del af brandingen og den visuelle identitet. Derfor har vi også i samarbejde med BebéLUX, brugt en del ressourcer på design og efterfølgende dokumentation, så opgaven var klart defineret og den høje kvalitet også her kunne være omdrejningspunktet. Det som adskiller disse mærker fra andre typiske stofmærker, er at de ikke "bare" er firkantede. Men i stedet vævet og efterfølgende laserskåret så de følger X'et i logoet – hvilket udgør detaljen, og medvirker til det samlede udtryk i produkterne.

Sociale medier

Vi har desuden udarbejdet Facebook, Instagram, Google+ og LinkedIn siderne.

BebéLUX er konceptkunde og vi overvåger derfor siderne løbende, som en del af de konceptfordele der følger med.
Fremadrettet vil vi desuden assistere med at ligge nye updates på siderne efter behov.