Virksomhedens identitet er summen af mange indsatser – heriblandt medarbejdernes fremtoning og signalerne som sendes via påklædningen.

Kvalitet, farver og placeringen af logoet skal hænge sammen. Det skal naturligvis som den øvrige designlinje afspejle virksomhedens overordnede strategi – så der også her er en rød tråd. Inden for servicevirksomhederne har det traditionelt været meget udbredt, men flere og flere har fået øjnene op for vigtigheden af en professionel og ensartet fremtoning – især overfor visse segmenter og målgrupper.

Uanset omfanget af opgaven – om det er habitter, skjorter, overalls, sweatshirts, poloer, t-shirts eller jakker. Om det er mærkevarer eller blot mest for pengene ... om det er broderet, trykt eller måske stemplet med usynligt blæk som kun kommer frem i regnvejr..? Så har vi mange års erfaring i rådgivning og en række af de dygtigste samarbejdspartnere, som er klar til at hjælpe jer til den bedste løsning. Til hverdag eller jeres næste events eller messer.

 


 


Vil du også være konceptkunde?
– klik her og kontakt os nu.